Samenwerkings- en communicatietools ondersteunen de nieuwe manier van werken

 

In het tijdperk van flexwerken en telewerken is de grens tussen het fysieke kantoor en de plek waar het werk daadwerkelijk wordt gedaan, vervaagd. Bij Simac begrijpen we dat moderne werkmethoden verschillen van die van vroeger. Werk is niet langer een plek waar we naartoe gaan, het is nu een tijd- en plaatsonafhankelijke gebeurtenis. Deze nieuwe manier van werken vraagt om een gebruiksvriendelijke set van communicatie- en samenwerkingstools.

 

Simac biedt op maat gemaakte ICT-oplossingen aan bedrijven die de flexibiliteit, efficiëntie en samenwerking willen verbeteren. Zo is er behalve het Microsoft Teams platform het Cisco Webex “all-in-one” Collaboration platform, dat een zeer uitgebreide waaier aan communicatie- en samenwerkingsmogelijkheden biedt:

De Cisco Webex Collaboration devices sluiten uiteraard naadloos aan op het Cisco Webex Meetings platform, maar bovendien zijn de meest recente modellen ook officieel gecertifieerd als Microsoft Teams Room (MTR) devices.

Het Webex Calling platform bevat naast alle typische functionaliteiten die men van een “enterprise-grade” PABX mag verwachten, zelfs een basisversie van een contact center (met IVR menu’s, queuing en huntgroepen), volledig geïntegreerd en zonder enige meerkost qua licenties.

Indien u op zoek bent naar een volwaardig contactcenter, dan kan dit binnen het Webex portfolio probleemloos gerealiseerd worden via het Webex Contact Center platform.

Naast deze cloud platformen ondersteunen we ook nog steeds ten volle het Cisco “on-premise” UC portfolio, met name Cisco Unified Communications Manager (CUCM), Cisco Unified Contact Center Express (UCCX), Cisco Unity Connection (CUC) en Cisco SIP Session Boarder Controllers (CUBE, ExpressWay).

Geïnteresseerd in betere samenwerkingstools?
Communicatie- en samenwerkingstools
Op zoek naar tools om het nieuwe werken te ondersteunen? Zoek niet verder.